keessmetsers.reismee.nl

Ubud, het kunstenaarsdorp op Bali.

Gisterenavond liepen we in Ubud in het winkelstraatje bij het apenbos naar Cafe Wayan, waar we zouden gaan eten.Het was nog steeds 25 graden. We voelden ons allemaal super en dat kwam door de overweldigende indruk die onze aankomst op dit eiland op ons had gemaakt, ook bij mij. Achter in de mooie tuin van Cafe Wayan ging we in een prieel zitten en bestelden onder andere " lemon chicken " met knoflookaardappelen, heerlijke krokante kipstukjes en dito salade. Daar op dat mooie plekje sloten we onze eerste dag op Bali af.

Toen ik rond 22.00 uur tussen de koele lakens lag had ik echt een geluksgevoel.
Zó mooi om te zien hoe Antoinet dit mag beleven met haar zoon Guus.
Zó mooi zien hoe mijn zus Ria nu echt kan gaan genieten na het harde werken in haar nieuwe huis.
Zó mooi om te zien hoe lief de Balinezen nog steeds zijn gebleven.
Morgen gaan we over een heuvelrug tussen twee valleien wandelen naar Kafe Karsa, een restaurantje dat midden in de rijstvelden ligt met uitzicht op de vulkaan Batukaru aan de horizon en het traditionele dorpje Bankiangsidem dichtbij.
Ik ben weer "thuis " met goede vrienden om mij heen...
Het enige wat nu ontbreekt zijn Angela en Eduard, hun gezelschap zou het helemaal compleet hebben gemaakt.

Maar het begin van onze vakantie is echt goed...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!