keessmetsers.reismee.nl

Bijzondere logeeradressen in het echte Bali.

In deze reisweblog heb ik in het verhaal 'Algemene gegevens logeeradressen op Bali ' (zie verhaal van 16 april 2012 hieronder ) een heel uitgebreide informatie geschreven over bungalowparken, restaurants, vervoerondernemingen en andere relevante zaken voor de organisatie van een individuele reis op Bali.

Recent heb ik deze informatie aangevuld met de volgende logeeradressen:

1. Nick's Hidden Cottages in Ubud.

2. Puri Taman Sari resort in Umabian.

3. Villa Taman di Blayu resort in Blayu.

4. Villa Amertha resort in Pemuteran.

5. Bali Taman Sari Bungalows in Pemuteran.

6. Sawah Lovina Bungalows in Lovina.

Het betreftlogeeradressen in eenomgeving waar het authentieke Bali, het echte Bali, nog steeds te vinden is. Opgemerkt moet worden dat Villa Taman di Blayu en Villa Amertha resorts zijn in de hogere prijsklasse. De overige logeeradressen liggen in de prijsklasse van ongeveer 450.000 rupiah (37 euro).

Kees Smetsers

smetserskees@hotmail.com

Reacties

Reacties

Ira

Vanavond jouw boek besteld. ga er vanuit dat deze net zo leuk geschreven is als deze blogs! Ik ben 3 jaar geleden voor het eerst naar bali geweest en vond het geweldig. Vooral de minder toeristische gebieden hebben mijn voorkeur, vandaar dat ik het leuk vind om jouw blogs te lezen.
Over 2 weken vertrek ik naar Java en Bali, ik hoop dat het boek op tijd is, zodat ik het kan lezen in het vliegtuig!

Kees Smetsers

Dag Ira,
Ik ga er vanuit dat je het boek via internet hebt besteld. Mocht het boek niet op tijd voor je vakantie bij jou kunnen zijn dan wil ik het ook rechtstreeks naar jou sturen en dan heb je het binnen twee dagen in huis.
Ik heb namelijk zelf voldoende exemplaren in voorraad zodat iedereen het boek rechtstreeks bij mij kan bestellen.
Ik wens je een heel fijne vakantie.
Groeten,

Kees Smetsers

Ira

Beste Kees,
Ik heb inderdaad het boek via Internet besteld, dus ik wacht het maar gewoon af.

Lianne

Hallo Kees,

Wat een leuke en informatieve website heeft u. Wij zijn afgelopen juli een maand op Bali geweest met onze drie kinderen en we hebben enorm genoten. Wat een prachtig land en wat een lieve mensen. Het heeft ons echt geraakt. We hopen er in de toekomst nog eens te komen en dan zullen we zeker gebruik maken van uw tips.

Vriendelijke groetjes,

Lianne van Koekenberg

Kees Smetsers

Dag Lianne,
Bedankt voor je leuke reactie.
Als je in de toekomst vragen hebt, dan kun je mij emailen op smetserskees@hotmail.com.
Zelf vertrek ik op 28/10 weer naar Bali om daar mijn tweede boek over Bali te gaan schrijven.
Net als het eerste boek ("Reizen door het echte Bali") gaat de opbrengst van dit tweede boek naar een goed doel, te weten de projecten van:
- High5Rehab (www.high5rehab.org )
- Running Team Oirschot (www.rto.nl).
Beide projecten helpen de kwetsbare medemens.
Groeten,
Kees Smetsers

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!