keessmetsers.reismee.nl

Bali november 2011: De ontmoeting met de zus van Ketut.

Tijdens mijn vakantie op Bali ben ik een paar keer in Belimbing bij de ouders van Ketut geweest. Ketut, al jarenlang mijn chauffeur en vriend, bracht mij er elke keer weer heen over het hobbelige bergpad bij Belimbing dat op de hellingen van de Gunung Batukaru ligt. Het was ongelooflijk hoe het Ketut elke keer weer lukt om naar boven te rijden over een pad dat vol met diepe gaten zit. Het uitzicht is er echter adembenemd en de ontmoeting met de ouders van Ketut is elke keer hartverwarmend. Helaas is de vader van Ketut onlangs overleden wat een zware last op het gezin ligt, en met name bij Ketut. Bij een van de vorige bezoeken heb ik het kleine zusje van Ketut ontmoet, Thithi. Tijdens het afscheidsdiner op de laatste dag van mijn vakantie in november 2011werd ik verrast door de aanwezigheid van Thithi die nu een stralende jonge vrouw is geworden. De foto's spreken een duidelijke taal...

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie