keessmetsers.reismee.nl

Hotel Roosendaelhof in Geel (België)

Een romantisch verblijf in Geel, dichtbij sauna Hezemeer.

Toen mijn partner en ik besloten hadden om nog een keer naar de superfijne Sauna Hezemeer (Laakdal, België) te gaan, ontstond bij mij het idee om mijn partner te verrassen met een aansluitende overnachting. Sauna Hezemeer ligt niet zo ver weg, maar het is altijd leuk om een ontspannende saunadag af te sluiten met een romantische overnachting. Het stadje Geel ligt maar zeven kilometer van genoemde sauna, dus daar ging ik zoeken. Al heel snel vond ik HOTEL ROOSENDAELHOF, dat wordt uitgebaat door Kathleen Goovaerts en Erik Van Genechten. Het hotel is gelegen in het centrum van Geel, slechts 200 meter van de Markt. Bij aankomst werden we welkom geheten door gastheer Erik Van Genechten, die ons een prachtige suite gaf. We waren allebei onder de indruk van het romantische interieur van het 17e eeuwse gebouw, dat omgeven is door een slotgracht en een mooi stadpark. Over ons verblijf en over onze gastheer hebben we niets dan lof. Wat een verwennerij en wat een hartverwarmende gastvrijheid ! Toen we naar een heerlijk dagje sauna in Hezemeer ons bed opzochten, waren we helemaal voldaan. Dat gevoel werd nog versterkt toen we de volgende morgen gingen ontbijten in de sfeervolle ontbijtruimte van Hotel Roosendaelhof. Het ontbijt was werkelijk superheerlijk. Allemaal verse gerechten, echt dit is het beste ontbijt dat we ooit gehad hebben. We vonden het jammer dat we moesten vertrekken en afscheid moesten nemen van onze sympathieke gastheer Erik. Alles was perfect geweest en daarbij hoort zeker ons bezoek aan de zaterdagmarkt bij het stadhuis van Geel en het uurtje in een van deze gezellige cafés in het centrum van Geel.

Hotel Roosendaelhof in Geel is een perfecte combinatie met een dagje sauna Hezemeer. Daarom wil ik dit bijzondere hotel heel graag bij iedereen aanbevelen, die van romantiek en een bijzondere ambiance houdt.

Hier zijn de gegevens van het hotel:

Hotel Roosendaelhof

Stationsstraat 50

2440 Geel België

Telefoon: 00-32-(0)14 56 50 50

Website: www.roosendaelhof.be

Email: info@roosendaelhof.be




Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!