keessmetsers.reismee.nl

Een gedicht uit Bali voor jullie allemaal, maar speciaal voor Angela

Als afsluiting van mijn vakantie op Bali is hier een gedicht voor jullie allemaal, maar speciaal voor Angela.

If luck is a raindrop, I'd send you a shower.

If hope is a minute, I'd send you an hour.

If happiness is a leaf, I'd send you a tree.

If you need a friend, you will always have me !

frans van broekhoven

Kees dank je wel voor je fijne beschrijvingen en het mee laten reizen op ons paradijselijke eiland. Je hebt er weer iets bijzonders van gemaakt.

Toos

Jammer dat we niet meer weg kunnen dromen bij je verhalen.
Bedankt

Jolanda en Dennis

Lieve Kees,

Welkom in Nederland... Bij je geliefde Angela en met heel wat herinneringen rijker.
Wat heb je ons er mooi in mee genomen en voor ons was het dubbel leuk om te lezen omdat we ons er een voorstelling van kunnen maken, mede dankzij jou.

Vergeet inderdaad niet dat Bali een magie heeft wat niet te bevatten is. Een mooie gezegde vind ik dan ook: ' Wij hebben een horloge maar zij hebben de tijd'!!

We bellen / mailen snel.

Dikke kus ook aan Angela en geniet maar eens lekker van elkaar jullie hebben elkaar lang moeten missen.

Jolanda en Dennis

Annemieke Ingenkamp

Beste Kees,

Ik wil je hierbij enorm bedanken voor de goede zorgen voor mijn vader (Theo) en moeder (Yvonne). Ik was nl ernstig in de stress wat die oudjes nou in Bali moesten zoeken? Als ma dit ....of als dat met pa gebeurd en dan...... Ik kan er niet even heen rijden in de tuut. Alle rampsenarios zijn mij voor ogen gekomen. Maar ik heb je gevolgd op de site en de hele route mee gekeken. En echt ik kan je zeggen Kees ik was er niet bij op bali, maar toch ook weer wel. Had zelfs kroepoek gekocht en die lekker zitten opeten tijdens jouw mooie verhalen op de site.
Ben wel erg blij dat alles weer heel (met een kou-tje en wat strompelend) terug is afgeleverd in Nederland.
Kees je bent een topper.
Dikke kus Miekie Ingenkamp