keessmetsers.reismee.nl

De derde verrassing in Sidemen

In de afgelopen dagen hadden Angela en Ria een beetje geheimzinnig gedaan. Wat ze in hun schild voerden, daar kwam ik echter niet achter.

Vandaag wilden ze mijn rol als gids overnemen en dat vond ik natuurlik prima. We wandelden naar Tabola terwijl het steeds warmer werd. Angela en Ria wilden na een uurtje terug om te gaan douchen en dat vond ik vreemd want we zouden om 12.00 uur bij Alamdhari Resort gaan luchen.

Na het douchen liepen we de zelfde weg weer terug tot we bij Alamdhari Resort waren. Daar stond een lange tafel gedekt voor heel veel gasten. Ik had niets in de gaten totdat Angela zei dat vandaag hier een feest zou zijn ter gelegenheid van mijn 60ste vakantie op Bali. Dat hadden Angela en Ria samen met Putu Yusi geregeld. Wat een superleuke verrassing was dat !

Een voor een kwamen de gasten..

De zoon van Ida, de zoon van Nyoman Gede met zijn gezin, Barbara en Wayan met hun zoon, Piet Willems, Ketut en zijn gezin, Putu Yusi en haar kinderen, allemaal vrienden die veel voor mij betekenen. Daarom zal ik deze dag niet gauw vergeten.

Tijdens de lunch kreeg ik van Angela en Ria een heel mooi persoonlijk Bali Runners shirt met het opschrift "60x Bali". Dit shirt is gemaakt door Henk van Gerven, een van mijn loopmaatjes van de Bali Runners. Daar was ik heel blij mee, net als de feestcake, die Erni (de vrouw van Ketut) voor mij had gebakken.

Ik ben Angela en Ria heel dankbaar dat zij dit allemaal gedaan hebben voor mij. Het maakt deze vakantie in Bali nog mooier dan hij al was.


Reacties

Reacties

Rieke

Wat een verassing voor je, je bent weer echt in de watten gelegd , Dus weer een byzondere dag! gefeliciteerd.

Toine/Ellen

Leuk Kees!!! Hahaha, die meiden… hebben zij jou mooi tuk gehad. Een verdiende verrassing voor je. Heel fijn dat je er zo van hebt genoten. 😁👍

Martha

Leuk Kees zo een verrassing! Proficiat met je 60ste keer!💐🥂

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!