keessmetsers.reismee.nl

Kelapa Mas Bungalows in Candidasa: het hoogtepunt van ons reis door Bali.

In Sidemen namen we vandaag afscheid van Putu, een bijzondere vrouw over wiens leven ik mijn vierde boek heb geschreven. Putu is een voorbeeld van het karakter van de Balinezen. Een vrouw, die liefde uitstraalt met een glimlach, waar achter haar verdriet schuil gaat. Ketut zou ons vandaag naar Kelapa Mas Bungalows in Candidasa brengen, een rit van ongeveer een uur door het mooie binnenland van het oosten van Bali.

Na onze aankomst in Kelapa Mas Bungalows was het tijd om te gaan lunchen in het restaurantje bij het zwembad, waar we genoten van het heerlijke eten terwijl het zeewind ons verkoeling bracht en de golven een meter van ons tegen de muur van de tuin rolden.

In de verte zagen we Padangbai en het eiland Lembongan liggen, waar Ria en ik mooie herinneringen hebben.
Antoinet was in een droom beland.
Ze zat zó te genieten haar gezicht sprak boekdelen.


In de namiddag zijn we gaan eten bij restaurant Astawa, waar ik werd omhelsd door de eigenaar en zijn personeel, die ik al heel veel jaren ken.
Toen ik later naar bed ging was mijn hart vol blijdschap van deze dag.
Het zou bij Antoinet en Ria niet anders zijn.
Morgen komt Guus en dan gaan we met een catamaran naar Pantai Pasir Putih, een zilveruitjes strand met helder turquoise water.

Dat wordt weer genieten...

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!