keessmetsers.reismee.nl

Twee Bali Runners brengen een verrassing naar Marjanne Oomen in Lovina op het eiland Bali.

Vandaag heeft Ketut ons naar Lovina gebracht, waar we zouden gaan logeren in Starlight Bungalows. De coronacrisis heeft ook hier hard toegeslagen, want wij waren de enige gasten. We kregen een mooie ruime villa met twee slaapkamers en heel veel ruimte. Honderd meter van het strand, een fijn plekje. Nadat we in het centrum van Lovina bij Waring Wina heerlijk geluncht hadden, gingen Guus en Ria terug naar Starlight Bungalows. Antoinet en ik werden door Ketut naar Marjanne Oomen gebracht, die bij haar huis het project van de stichting Stepping Stones Bali uitvoert. Marjanne kreeg van ons de door ons meegenomen gipstape en braceschoentjes. Daarna verrasten we haar met een cheque van 5000,00 euro van de stichting Loopgroep Bali Runners. Marjanne was heel blij met deze hulp van de Bali Runners, die mogelijk is gemaakt door de vele sponsors en donateurs uit de gemeente Oirschot en ver daar buiten.

Na het bezoek aan Marjanne reden we met een medewerker van de stichting Stepping Stones Bali door de straatjes in het binnenland naar het huis van een familie, waarvan de dochter is geholpen door de Stichting Stepping Stones Bali.

De moeder van het kind en ook het meisje straalden van dankbaarheid.
Opnieuw heel ontroerend om mee te maken.
Er kwamen steeds meer kinderen bij en toen Antoinet bellen ging blazen was de verlegenheid snel voorbij.
Bij het afscheid drukten alle kinderen onze handen tegen hun voorhoofd als teken van dankbaarheid en vriendschap.
Dat emotioneerde ons echt...
Wat een mooie dag was dit.

Een dag om nooit te vergeten.