Cafe Wayan en Kafe Karsa, twee fijne restaurants bij Ubud op het eiland Bli

Ons verblijf in Ubud hebben we afgesloten met een wandeling naar Kafe Karsa in het traditionele dorpje Bankiangsidem. Daarna zijn we in de vroege avond weer gaan eten bij Cafe Wayan, waar het altijd een feest is om te zijn. Dit restaurant ligt in de Jalan Monkeyforest, waar Antoinet twee leuke jurkjes scoorde. Het was al best laat (23.00 uur) toen we ons bed opzochten, maar toch waren we de volgende dag weer vroeg (06.30) op om te gaan hardlopen. Wat was dat super om in de vroege morgen te gaan rennen in de rijstvelden ! Bijna 9 kilometer genieten van al het moois om ons heen.

Toen we na het hardlopen weer thuis waren en gedoucht hadden, arriveerde Guus op zijn scooter.Hij ging die dag met een paar vriendinnen zwemmen in een zwembad in de omgeving van Ubud. Guus heeft echt een super tijd op Bali en dat is mooi om te zien. Tijdens het ontbijt in de prachtige tuin van het Pertiwi Resort, kregen we bericht dat Ketut, mijn chauffeur en vriend, was aangekomen bij ons hotel. Het was een fijn weerzien met Ketut, die ik al 23 jaar ken. Ketut zou ons naar Belimbing brengen, waar we de komende drie dagen zullen verblijven in het Cempaka Bali Resort, dat in de bergen is gelegen. Daar overheerst de rust en de stilte van het platteland van Bali. Iets heel anders dan Ubud, maar ook heel bijzonder...