keessmetsers.reismee.nl

EETCAFE PARKZICHT in Middelbeers: culinair genieten in de vrije natuur.

In Middelbeers ligt op de weg naar Vessem een mooi chaletpark met de naam DE KEMPENZOOM. Dit chaletpark heeft een eetcafé met de naam PARKZICHT. Sinds een week is dit eetcafé overgenomen door de charmante en vriendelijke gastvrouw Rosie en dito gastheer Jack. Na een lange wandeling over het natuurgebied DE LANDSCHOTSE HEIDE besloten Angela en ik dat het tijd was om kennis te gaan maken met de nieuwe eigenaren van dit eetcafé. We bestelden een licht gebonden paprikasoep en een vissalade. Om een lang verhaal kort te maken, wij werden héél aangenaam verrast door de kwaliteit van de twee smaakvolle gerechten, die door Rosie werden geserveerd. Ik overdrijf zeker niet als ik zeg dat de gerechten onze tongen streelden. Ik durf zelfs te zeggen dat dit restaurantje meer verdient dan de naam eetcafé. Met een gerust hart wil ik dit eetcafé aanbevelen bij iedereen, die in een groene omgeving ontspannen wil genieten van een heerlijke lunch of diner.

De gegevens van het eetcafé zijn:

Naam: Eetcafé Parkzicht

Eigenaren: Rosie en Jack

Telefoonnummer: 06-10415348

Emailadres: info@eetcafeparkzicht.nl

Adres: Kuikeindseweg 31b in Middelbeers


Reacties

Reacties

Josette

Mooi stukje en helemaal gelijk. De Straatnaam is alleen kuikseindseweg dus met een s na 'kuik'.
Dit even ter aanvulling. Groetjes Josette

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!