keessmetsers.reismee.nl

Het reisschema van mijn reis op Bali (14/10 tot 6/11)

Hier is het schema van mijn reis op Bali:

14-10: Vlucht SQ 323 Singapore Airlines (Amsterdam-Singapore)(11.30-06.00)

15-10: Vlucht SQ 942 Singapore Airlines (Singapore-Denpasar Bali)(09.35-12.05)

15-10 tot 17-10: Verblijf in Cempaka Bali, Jalan Raya 127 Kuta (00-62-361-751517)

17-10 tot 21-10: Verblijf in Uma Agung Bungalows in Sidemen (00-62-363-41672)

21-10 tot 23-10: Verblijf in Puri Rai Hotel in Padangbai (00-62-363-41385)

23-10 tot 27-10: Verblijf in Kelapa Mas Bungalows in Candidasa (00-62-363-41369)

27-10 tot 29-10: Verblijf in Taman Lily's in Lovina (00-62-36341307)

29-10 tot 01-11: Verblijf in Cempaka Belimbing (00-62-361-751517)

01-11 tot 03-11: Verblijf in Klub Kokos in Ubud (00-62-361-978270)

03-11 tot 05-11: Verblijf in Cempaka Bali, Jalan Raya 127 Kuta (00-62-361751517)

05-11: Vlucht SQ 947 Singapore Airlines (Denpasar- Singapore)(20.05-22.35)

05-11: Vlucht SQ 324 Singapore Airlines (Singapore-Amsterdam)(23.50-06.35)

06-11: Aankomst op Schiphol om 06.35 uur met vlucht SQ324

Als je meer informatie wilt hebben over mijn reizen naar Bali en de mogelijkheden voor een individuele reis, ga dan naar mijn reisweblog keessmetsers.reismee.nl en dan bijvoorbeeld naar het verhaal 'algemene gegevens logeeradressen op Bali'.

Je kunt mij ook mailen naar smetserskees@hotmail.com

Kees Smetsers

Thomas Bernard

Hoi Kees,

Wij vinden het super dat je ons op de hoogte brengt van al hetgeen je tijdens je reizen op Bali meemaakt. Jackie en ik zijn erg geïnteresseerd en zijn dan ook benieuwd wat je ons nu weer allemaal gaat schrijven. Doe de groeten aan Ketut.

Veel plezier,

Jackie en Thomas

Arie Inge Jasper en ????

Veel plezier daar allemaal en we zullen de verhalen wel lezen hier.

Groeten van Ons

Ria Vennix

Een heel fijne vakantie. Ik kijk nu al uit naar je prachtige verhalen. Groetjes van Henk en mij.

Harry en Giny

Hoi Kees.

Geweldig dat je ons laat meegenieten met de reis naar jou tweede thuisland.

Ria van Steen

Hallo Kees,

Ik wens je, samen met je reisgenoten, een hele goede reis toe en een supertijd op Bali.
Je weet dat ik altijd met heel veel interesse je reisverslagen lees. Dus ook deze keer houd ik je reis-blog goed in de gaten....
Groetjes
Ria

marjansteggink

mijn interesse is gewekt nu onze dochter Marleen en onze vriend Christ Oomen ook naar Bali reizen. Van Marleen hoorde ik enthousiaste verhalen nadat zij van jou goede informatie heeft gekregen. Het reis-virus begint bij mij ook te kriebelen.... Wie weet, wordt een reis naar Bali mijn volgende droom?
Ik wens je een mooie reis. Geniet ze!

Henriëtte & Hans Damen

Hoi Kees,
Allereerst weer een heel fijne reis toegewenst voor alle reisgenoten. Hopelijk gaan de duifjes weer tortelen. Alleen al de introductie van jouw reis is indrukwekkend en klaar voor gebruik voor wie maar wil. We 'reizen' graag via de verhalen met jullie mee!
Hartelijke groeten, Hans en Henriëtte

Harriet Scheepers & Eric van Agt

Hoi Kees,
Hartstikke leuk om samen met jou en je reisgenoten "mee te reizen"op Bali.
Je verhalen zijn altijd erg tot de verbeelding sprekend, dus laat ze maar komen....we zijn weer erg benieuwd !!
Heel veel plezier & be careful !
Groeten van Eric & Harriët

Angela

Net mijn koffer uitgepakt, wasje gedraaid en nu snel naar jullie reisverslagen.
Je zit er al weer helemaal midden in Kees, Bali jouw 2e thuis. Leuk om je verhalen te lezen, ook de reacties van andere mensen.
Ik hoop dat jullie het heel fijn gaan hebben samen en in gedachten reis ik met jullie mee.
Een dikke kus en SHALOM,

liefs Angela

nel

Hi Kees,
Tevallig kom ik vandaag terecht op je reisverhaal over Bali 2009. Ben zelf 6x naar Bali geweest - heerlijk land - en erg geïnteresseerd in alles daar.
Wil graag je . Nel Beute - van Beersum

ria wim

wij hebben al dat moois uit jouw verhalen meegemaakt,
geweldig mooi!!
hopen het nog eens met je mee te mogen maken.
je bent dan ook een super reisgids !!