keessmetsers.reismee.nl

De mooiste boom van Bali...

Ooit heeft iemand tegen mij gezegd:

"Als je van iemand houdt, is zij altijd bij je."

"Je hoeft niet bij haar te zijn, om van haar te kunnen houden."

"Liefde kent geen grenzen, liefde kent geen afstand, liefde is oneindig"

"We zijn allemaal met elkaar verbonden"

Afgelopen maand maart was ik ook op vakantie in Bali. Tijdens vakantie gebeurden er erge dingen. Eerst werd mijn vriend Piet heel erg ziek en maakte ik mee dat ik negen uur lang langs vier ziekenhuizen moest gaan, voordat ik wist dat hij het zou overleven..

Toen dat allemaal voorbij was , kreeg ik het verschrikkelijke bericht dat mijn allerliefste schoonzus niet meer bij ons was. Het verdriet om dit verlies kon ik niet delen, want Angela was toen niet bij me. Ik vond toen troost in de woorden die ik hiervoor heb weergegeven.

Met mijn allerliefste schoonzus heb ik ooit in Lovina op Bali een boom gevonden, die haar mateloos boeide en waarvan zij een heel mooie foto heeft genomen waarop zij ook staat.

Nu ben ik weer op Bali, deze keer met Angela en Karine, een dochter van mijn allerliefste schoonzus en haar vriend Rick. De bewuste foto stond op onze telefoon want we wilden de boom weer vinden om de cirkel rond te maken. Tot onze blijdschap vonden we een Balinees, die wist waar de boom stond. Achter op het brommertje van twee Balinezen reden Karine en Rick naar de plek waar de boom moest staan.

En daar stond hij..... een grote sterke boom... de mooiste boom van Bali...

Karine had de boom gevonden, die haar moeder zo mooi vond. Op de zelfde plek, waar haar moeder had gestaan, maakte Rick nu een foto van Karine, bij de boom. De cirkel was rond...

Kees Smetsers

Reacties

Reacties

Francien Voets

Hallo Kees,
Aan jouw reisverslag te zien ben je op dit moment op Bali met Angela en dochter van jouw lieve schoonzus. Ik had graag voor ons vertrek(a.s. maandag) langs willen komen voor wat exra informatie maar helaas is dat er niet van gekomen. Geniet er samen van,groetjes ook aan Angela. Francien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!