keessmetsers.reismee.nl

Bali, drie maal feest...

Vanmorgen hebben we afscheid genomen van Bali, het eiland waar wij drie geweldige weken hebben beleefd. Ik was wat eerder naar het restaurant bij het strand van Candi Beach Cottages gegaan om daar in de tuin bloemen te plukken voor Marie Lou , die vandaag jarig was. Frans, Ad en Dianne zaten ook in het complot en werkten mee aan mijn plannetje. De tafel op het terras bij zee kwam vol bloemen te liggen en toen Marie Lou nietsvermoedend samen met Frans aan kwam wandelen was ze blij verrast met deze bloemenhulde. Even later kwam het personeel van het restaurant met een verjaardagstaartje van chocola en aardbeien Marie Lou feliciteren terwijl ze "Happy Birthday" zongen. Deze tekst stond ook in sierlijke letters op het bord waarop het taartje werd gebracht. Gelukkig kon Marie Lou het taartje niet op en kregen wij ook een stukje. Het was een heel aparte belevenis om zo in de vroege morgen aan een prachtig strand samen de verjaardag van Marie Lou te vieren. Door alle mooie belevenissen van deze vakantie zijn we een hecht groepje geworden en dicht bij elkaar gekomen.

U zult zich misschien wel afvragen waarom de titel van dit verhaal "drie maal feest" is geworden. Wel, toen onze vriend en chauffeur Ketut ons naar het vliegveld had gebracht en we twee uur later in het vliegtuig van Singapore Airlines het eiland Bal onder ons zagen verdwijnen, toen werd Marie Lou weer verrast. De stewardessen kwamen aandragen met champagne en....een chocolade verjaardagstaartje met een beertje. Hoe zouden ze toch hebben kunnen weten dat Marie Lou jarig was? Het was opnieuw een leuke verassing en de champagne en chocola smaakte heerlijk...

Drie maal feest ?

Wel, het antwoord op deze vraag wil ik nog even niet geven. Dat antwoord komt als we weer thuis zijn en we onze geliefden weer in de armen hebben gesloten.

Ik maak van de gelegenheid gebruik om Dianne en Ad en Frans en Marie Lou uit de grond van mijn hart te bedanken voor de onvergetelijke weken die ik mede dankzij hun gezelschap heb beleefd. Het waren allemaal dagen met een gouden randje...

De "thuisblijvers" wil ik bedanken voor hun interesse in mijn verhalen en hun lieve reacties daarop. Het was superfijn dat jullie met ons meereisden...

Reacties

Reacties

Djube

Hi Kees,
Massages, lekker eten, en dat allemaal in een prachtige omgeving. Schitterend. Ik heb met je meegereisd. Wens je een fijne thuisreis en bedankt voor je mooie verhalen.
Groetjes...

Sabine en Guido

dank je wel Kees voor je mooi Bali reisverhaal, we hebben er telkens van genoten! veilige thuiskomst!

m.v.d.spijker

hallo kees
weer hebben wij genoten van jou mooie verhalen
wij wensen jullie een goede thuis komst
fijne reis en tot ziens

jan-mien

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!