keessmetsers.reismee.nl

Al mijn verhalen en foto's van de laatste twee jaren zijn verloren gegaan...

Beste lezer van mijn reisblog www.keessmetsers.reismee.nl.

Door een storing bij de website www.reismee.nl zijnmijn verhalen en foto's van de afdgelopen twee jaren verloren gegaan. Kennelijk zijn ze niet meer terug te halen. Gelukkig had ik een aantal verhalen zelf nog bewaard op mijn computer, die heb ik opnieuw kunnen plaatsen.

Een en ander betekent ook dat sommige verhalen die er nu nog wel op staan, niet meer up to date zijn. Allemaal erg jammer. Ik heb hier weer van geleerd. Ook de verhalen die op een reisblog staan dienen ook nog een keer afzonderlijk te worden opgeslagen, dat is nu gebleken......

Reacties

Reacties

Yvonne

O, Kees, wat een ramp!!JAMMER!!
Kun je er geen deskundige bij halen??
Sterkte!

Hans Speekenbrink

Ik mailde je reeds dat ik nog veel brieven van jou op de coputer heb staan van 2013 en 2014.
Wil je dat ik je een kopie stuur?

Dag Hans,

Het zou mooi zijn als ik recente verhalen in de vorm van een kopie zou kunnen krijgen. Daarbij denk ik vooral aan het verhaal "algemene gegevens logeeradressen op Bali". Alvast bedankt. Kees (smetserskees@hotmail.com)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!