keessmetsers.reismee.nl

Ketut ( mijn vaste chauffeur op Bali ) heeft een zoon !

Vanmorgen kreeg ik het blijde nieuws dat Ketut (mijn vaste chauffeur op Bali) en zijn vrouw Erni een zoon hebben gekregen. De baby is op 6 maart geboren (een week te vroeg) en weegt 2,72 kilo en is 51 cm. lang. Moeder en kind maken het goed. Erni en Ketut zijn heel blij met hun zoon en hebben mij gevraagd om het goede nieuws aan iedereen te laten weten.

Ketut moet nu voor drie gezinnen gaan zorgen, te weten:

- zijn eigen gezin;

- het gezin van zijn ouders in Belimbing;

- het gezin van de ouders van Erni in Gubug.

Dit heeft te maken met het feit dat de ouders van Erni geen zoon hebben en Ketut na het huwelijk bij hen moest gaan wonen.

Ik ga proberen om Erni en Ketut te helpen via de verkoop van mijn boek 'Liefde in het échte Bali'. Erni en Ketut nemen in dit boek een prominente plaats in en ik hoop dat de lezers van het boek voor Ketut zullen kiezen als ze naar Bali gaan.

Erni en Ketut verdienen onze steun want het zijn heel lieve mensen. Daarom zou het mooi zijn als iedereen Ketut aanbeveelt bij familie vrienden en kennissen.

Het eerste klusje van de nieuwe vader Ketut is het vervoer van Ruud en Olivia Machielsen die op 13 maart (de dag na Hari Nyepi) elkaar het jawoord gaan geven in 'Puri Taman Sari' , een resort in het kleine dorpje Umabian in de buurt van Mengwi. Dit is een unieke locatie want dekamers van het resort zijn gelegen in de voormalige 'buitenplaats' van de Radja vanMengwi. Ruud en Olivia en hun dertigNederlandse gasten (familie en vrienden) zullen deze dag nooit vergeten, daar ben ik van overtuigd.

Ketut kan het vervoer van Ruud en Olivia tijdens hun huwelijksreis gaan verzorgen omdat de drie dagen na de geboorte van hun zoon inmiddels verstreken zijn. Op Bali mogen ouders namelijk na de geboorte van een kind drie dagen het huis niet verlaten. Wat dat betreft hebben Ruud en Olivia geluk dat de zoon van Erni enKetut een week te vroeg geboren is. Als de babyprecies op tijd geboren was had Ketut niet voor het vervoer kunnen zorgen en dat zou jammer zijn geweest want ikken geen betere manier om relaxt het échte Bali te ontdekken dan in het busje van Ketut.

Kees Smetsers

smetserskees@hotmail.com

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!