keessmetsers.reismee.nl

Foto's van mijn vijftigste (!) vakantie op Bali.

Afgelopen week ben ik weer in Nederland geland na twee weken vakantie op Bali. Het was de vijftigste keer dat ik dit mystieke eiland bezocht. Deze keer werd het eenschrijfvakantie want ik heb op Bali in deze twee weken mijn tweede boek over Bali geschreven. De titel van dit boek zal worden 'Liefde in het echte Bali' . Bij mijn vertrek hoopte ik dat ik in deze twee weken meer inzicht zou krijgen in het diepere gevoelsleven van de Balinezen. Dit is wonderbaarlijk gelukt en het leek wel of alle Balinezen zich plotseling voor mij openden. Dat was een onvergetelijke ervaring met heel veel verassende toevallige ontmoetingen die geen toeval waren. In mij en om mij heen is er in die twee weken heel veel gebeurd en vaak was ik 's avonds heel moe van alles wat ik die dag was tegen gekomen. Naast het schrijven van mijn boek, waar ik dagelijks gemiddeld vier uur aan besteedde, kon ik het niet meer opbrengen om ook nog op mij reisweblog te schrijven. Daarom heb ik nu een groot aantal foto's van deze vakantie op deze site gezet met daarbij behorende tekst. Wellicht dathet een beeld kan geven wat ik heb meegemaakt. Het is alvast een 'voorproef' van mijn boek waarvan ik hoop dat het omstreeks januari uit zal komen. Ik heb het boek geschreven voor twee goede doelen, te weten het project van Running Team Oirschot (hulp aan mensen met kanker uit de gemeente Oirschot) en het project van High5Rehab in Lovina (hulp aan gehandicapte Balinese kinderen).

Doorhierboven te klikken op 'foto's 'komt het verhaal 'Foto's van mijn vijftigste vakantie op Bali' te voorschijn. Via een klik op de foto bij dit verhaal worden al de foto's zichtbaar.Door een klik op de eerste foto start de serie en via een klik op 'volgende' worden de andere foto's zichtbaar. Veel kijkplezier !

Kees Smetsers (smetserskees@hotmail.com)

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!