keessmetsers.reismee.nl

Putu in Sidemen heeft een zoon !

Dag allemaal,

Ik ben nu vier dagen in Bali en er is in deze dagen heel veel gebeurd. Ik zou er uren over kunnen schrijven. Heel verassende ontwikkelingen in positieve zin. De meesten die dit lezen weten dat ik in Bali mijn tweede boek aan het schrijven ben. Dat kost heel veel energie want ik ben wel een uur of vier per dag bezig achter mijn computer. 's Avonds ben ik gewoon moe en kan het dan bijna niet meer opbrengen om nog te gaan emailen en mijn reisweblog te voorzien van de verhalen van mijn ervaringen op Bali. Ik hoop dat jullie dat kunnen begrijpen. Iedereen die mijn ervaringen wil lezen kan straks mijn tweede boek aanschaffen. Het wordt echt een heel mooi boek met veel verassende ontwikkelingen. Ik had niet verwacht dat het mij zou lukken om echt diep in het gevoelsleven van de Balinezen te kunnen komen, maar het gaat toch lukken. Ketut, mijn chauffeur is daarbij een grote hulp.

Samen met Erni kwam hij het grote nieuws vertellen dat Erni vijf maanden zwanger is, Het was prachtig om te zien hoe blij ze zijn dat ze weer een nieuwe stap op hun gezamenlijke toekomst hebben kunnen zetten. Echt een ontroerend moment.

Ellen en Toine in Waalwijk zijn vandaag bij mij in Pemuteran aangekomen en zij vertelden het blijde nieuws dat Putu, de medewerkster bij Uma Agung in Sidemen, op 28 oktober bevallen was van een zoon. Alles is goed met haar en haar man en ze zijn dolgelukkig. Wat een mooi bericht !

Ik ga nu afsluiten want mijn ogen vallen bijna dicht van vermoeidheid.

Kees Smetsers

smetserskees@hotmail.com

Reacties

Reacties

Marleen

Proficiat Putu!! En wat LEUK dat Ketut & Erni het zo lang als verrassing hebben bewaard!!:-) Ik was de een van de eerste die het te horen kreeg, zei Ketut en moest het voor jou geheim houden!! Dat is me goed gelukt he?!? hihihihihi!

Geniet ervan en voel je vooral niet verplicht om te reageren! Neem je tijd en duik lekker in het balinese leven!
Liefs Marleen

Agnes

Dag kees,

Wat een mooie gebeurtenissen en wat een mooie symboliek. Putu een zoon, Erni zwanger. Jij zwanger van je boek, en de geboorte daarvan zal jou (en velen) ook dolgelukkig maken. Wacht met spanning af tot je "uitgeteld" bent. Bedoel uiteraard voor de geboorte.
Geniet en schrijf ze verder

Agnes.

Hoi Kees,

Wat een mooi bericht dat Ketut en Erni een kind gaan krijgen.
Wil je ze namens ons van harte feliciteren. Laat hen maar heerlijk genieten. En jij trouwens niet minder!
Groetjes,
Conny en Henk

theo/yvon

nooit beseft dat 4 uur schrijven van een boek de vermoeidheid van een marathon lopen evenaart? Heel fijn voor Ketut en Erni, doe ze de groeten van ons.

ria smetsers

wat leuk voor putu en haar man
en fijn voor jou zo,n mooie,
gebeurtenissen mee te kunnen maken
weer meer inspiratie voor je boek.
wil je ketut en erni geluk wensen?
nog een hele fijne vakantie

gr ria

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!