keessmetsers.reismee.nl

De foto's van de bruiloft van Ketut (onze vaste chauffeur op Bali) en andere bijzondere gebeurtenissen tijdens onze vakantie op Bali.

Afgelopen twee weken ben ik samen met Angela op Bali geweest om daar de bruiloft van I Ketut Kumara Giri (Ketut) met Erni bij te wonen. Ze hadden ons uitgenodigd omdat wij in de afgelopen jaren een vriendschapsband met hen hebben opgebouwd. Het is een heel bijzondere gebeurtenis geworden, het hoogtepunt van onze vakantie op Bali. De foto's die ik heb gemaakt kunnen de emoties van deze dag nooit volledig weergeven. Het zijn slechts beelden van een dag die in ons geheugen gegrift staat.

Op www,keessmetsers.reismee.nl heb ik gisteren foto's geplaatst die ik heb gemaakt van de volgende onderwerpen:

- de bruiloft van Ketut en Erni in Gubug (zuidwest van Tabanan) waar de ouders van Erni wonen;

- ons verblijf in Nick's Hidden Cottages (een bungalowpark in Jalan Bisma in Ubud):

- een wandeling naar Sari Organic (een biologisch restaurantje ten noorden van Ubud);

- spannende momenten voor Angela toen een 'gids' haar hielp met het oversteken van een riviertje ten noorden van Ubud;

- het wonderbaarlijke museum van Antonio Blanco in Ubud;

- ons verblijf in Puri Tamans Sari, een voormalig buitenverblijf van een prins , gelegen in het kleine dorpje Umabian, drie kilometer ten noorden van Mengwi;

- een wandeling van Umabian naar Blayu waar we het mooie resort Villa Taman di Blayu ontdekten.

Angela heeft zelf ook foto's gemaakt, die zijn mooier als die van mij en komen binnenkort ook op deze weblog.

Ze heeft ook foto's gemaakt van ons verblijf in Villa Amertha in Pemuteran en ons verblijf in Uma Agung Bungalows in Sidemen.

Als je de foto's wilt zien kun je het beste op 'Foto's' klikken en daarna bij elk verhaal op de bijbehorende foto.

Kees Smetsers

smetserskees@hotmail.com