keessmetsers.reismee.nl

De mooiste foto's van mijn vakantie op Bali.

Gisteren heb ik de mooiste foto's van mijn vakantie op Bali op mijn reisweblog gezet. Als je in de balk op 'Foto's' klikt kun je ze zien. Tijdens het verzamelen van de foto's kwam bij mij het 'Bali-gevoel'weer heftig naar boven. De intense ontmoetingen beleefde ik weer opnieuw. Misschien is het moeilijk te begrijpen voor iemand die nog nooit op Bali is geweest, maar deze ontmoetingen gaan bij mij zó diep naar binnen. Je hoeft op Bali alleen maar te 'zijn' en dan maak je de mooiste dingen mee.

Bali komt naar je toe, als je gevoel open staat komt Bali naar binnen. De ontmoetingen op Bali hebben mijn leven verrijkt. Ik heb er ook veel van geleerd. Elke keer wordt er een spiegel voorgehouden en dat is soms heel confronterend. Ik ken geen land ter wereld waar je zó goed naar je eigen ik kunt gaan.

Het eiland is mystiek en spiritueel en overal zijn mooie plekjes waar je de positieve energie kunt voelen die dit eiland en zijn bewoners aan je willen geven. Bungalowparkjes zoals Cempaka Belimbing, Kelapa Mas Candidasa en Uma Agung Sidemen hebben echt een 'hart'. Als je op zo'n plek bent voel je hoe iedereen open gaat staan voor elkaar en dan ontstaan de mooiste vriendschappen. Vriendschappen die heel intens kunnen zijn.

Toen ik zat te kijken naar mijn foto's was ik weer even bij de mensen die ik op Bali heb ontmoet. Dat is het mooie van reizen, het is niet alleen maar die paar weken, de rest van mijn leven draag ik deze ontmoetingen in mijn hart mee. Wil je ook even met mij meereizen ? Kijk dan maar bij de foto's op de volgende onderwerpen:

-Bali november 2011: Uma Agung Bungalows in Sidemen;

-Bali november 2011: Kelapa Mas Bungalows in Candidasa;

-Bali november 2011: Bali Rice Terrace Villas in Bankiang Sidem (Ubud);

-Bali november 2011: Het Volle Maan Feest in Padangbai;

-Bali november 2011: De ontmoeting met de zus van Ketut in Kuta;

-Bali november 2011: Het bezoek aan de ouders van Erni en Ketut in Tabanan en Belimbing;

-Bali november 2011: Op bezoek bij Marjanne en Putu in hun nieuwe huis in Lovina;

-Bali november 2011: Bezoek aan de Nederlandse stichting Belajaryuk die kinderen op Bali helpt;

-Reizen door Bali met Ketut Kumara Giri (kortweg Ketut) als chauffeur: Ik ken geen betere manier om het echte Bali op een relaxte manier te ontdekken.

Veel kijkplezier.

Kees Smetsers

smetserskees@hotmail.com

Reacties

Reacties

Anny Vermeer.

Beste Cees, Wat kun jij je reis goed weergeven,ik heb er echt van genoten en beleef het bijna mee,maar ik ben me bewust dat je dat pas kunt als je erzelf geweest ben Bedankt en ik volg graag je belevenissen
daar.Ook leuk om Marjanne te zien zij is onze nicht die het daar ook erg naar haar zin heeft en ook goed werk doet.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!