keessmetsers.reismee.nl

President Obama is op Bali

Toen we uit Candidasa vertrokken waren was er een leeg gevoel in mij. Ik miste Ade, Nellie, David, Madeleine, Angelina, Wim, Ellen en Toine, en al die andere lieve vrienden die mij verblijf daar tot een feest hebben gemaakt. Kelapa Mas Bungalows heeft voor mij gevoeld als de hemel op aarde en in Kuta was de tegen stelling wel heel erg groot. Vierentwintig uur verkeerschaos, alles is er twee of drie keer zo duur, ordinair gedrag van toeristen, kortom het echte Bali was ver van ons.

Vanmorgen kregen we de mededeling dat President Obama op Bali was en dat we daarom vanavond niet konden vliegen naar Singapore. De vlucht was verplaatst naar vanmiddag en heeft nu vluchtnummer SQ 943. We zijn met spoed naar het vliegveld gegaan en zitten nu te wachten. In Singapore moeten we acht uur wachten op de vlucht naar Amsterdam (SQ324). We gaan daar maar een gratis citytour maken. Ik hoor dat onze vlucht wordt afgeroepen, daarom moet ik dit verhaaltje afbreken. Onze vakantie voorbij, maar in mijn hart draag ik alles mee wat ik hier heb meegemaakt. Heel veel liefde die met hoofdletters wordt geschreven. Bedankt dat ik dit met jullie mocht delen.

Lieve groeten,

Kees

smetserskees@hotmail.com

Reacties

Reacties

therese

Hallo Kees,

En wij bedanken jou omdat we het mochten delen met je, groetjes en een goede thuisvlucht....

Therese

djube

Hallo Kees,
Door jouw mailtjes ben ik weer terug op Bali. Bedankt daarvoor. Een goed reis terug.

Djube

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!