keessmetsers.reismee.nl

Omstreeks 19 januari komt mijn boek "Reizen door het echte Bali" uit !

Een jongensdroom is werkelijkheid geworden....

Omstreeks 19 januari komt mijn boek 'Reizen door het echte Bali' uit. Vanaf die datum zal het boek tegen een prijs van 16,95 euro (exclusief verzendkosten) op internet en de boekhandel te koop zijn.

Het ISBN-nummer is: 978-90-484-1739-1.

Op de achterzijde van het boek staat de volgende omschrijving:

'Opgroeiend in de beschermde omgeving van een kleine boerderij in het brabantse Oirschot ontstaat er bij Kees Smetsers, de schrijver van dit boek, een sterk verlangen om de wereld te ontdekken en vertrekt hij naar verre oorden. Deze ontdekkingstocht eindigt op Bali waar Kees zich zelf tegenkomt. Wandelend door het dagelijks leven op Bali, met respect voor de 'adat' van het Balinese volk, volgt hij zijn eigen weg. Dat levert veel verassende ontmoetingen op, onder andere met Wilkey, zijn vriend van de Banda eilanden op de Molukken naar wie hij vijf jaar lang heeft gezocht. Wilkey was tijdens de oorlog tussen de christenen en moslims, die deze paradijselijke eilanden verscheurde, met zijn gehele gezin gevlucht met onbekende bestemming. De auteur vindt hem onverwachts weer terug in het noorden van Bali waar Wilkey en zijn gezin liefdevol zijn opgevangen door de Balinezen, die ondanks hun eigen armoede alles hebben gedaan om het gezin weer een nieuw 'thuis' te geven.
'When the ego dies, the soul awakes'
Op Bali leert de auteur deze spreuk van Mahatma Gandhi begrijpen in zijn volle omvang.
Het is de rode draad in dit boek dat hij geschreven heeft om zijn vaak emotionele ervaringen te delen met de individuele reiziger, die het échte Bali wil ontdekken.'

Voor mij zelf is het alsof een jongensdroom werkelijkheid is geworden. Toen ik nog heel jong was liep ik al met de gedachte rond om ooit een boek te schrijven. En nu is het zover.

Van alle verkochte boeken ontvang ik 'royalties' die ik volledig ga bestemmen voor het project van de stichting High5Rehabdie in Lovina op Bali kwetsbare gehandicapte kinderendoor operaties, fysiotherapie enrevalidatie weer een kans geeft op een betere toekomst. Iedereen die het boek koopt draagt op deze wijze een stukje bij aan het project van High5Rehab. Daarom wil ik namens de kinderen op Bali tegen iedereen die het boek koopt zeggen: 'Terima kasih banyak'', hartelijk bedankt !

Kees Smetsers

smetserskees@hotmail.com

Reacties

Reacties

chris

dag kees

ik heb op je reisblog gelezen over het boek' reizen door het echte bali' en heb er interresse voor
is het boek nog verkrijgbaar en kan ik het bestellen via jou
had het wel graag indien mogelijk nog ontvangen voor 30 april vertrek dan naar bali
alvaste bedankt
groetjes
chris

Kees Smetsers

Beste Chris,
Als je je naam, adres en woonplaats aan mij mailt stuur ik het boek meteen na mijn thuiskomst uit Bali (12/4) aan je toe.
Groeten,
Kees Smetsers
smetserskees@hotmail.com

chris

chris heylen
Kompenhofstraat 44
1980 Eppegem /Zemst
Belgie
hoe gaan we het regelen voor de betaling
alvaste bedankt en geniet nog in het mooie bali
groetjes
chris

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!