keessmetsers.reismee.nl

Reizen door het échte Bali (maart 2011): De mooiste foto's

In maart 2011 ben ik weer naar Bali geweest. Deze keer met Angela, Nol, Jose, Erna en Jan. Ondanks dat het voor mij de 45e keer was (!) is het toch weer een heel bijzonder vakantie geworden. Dit heeft onder andere te maken met de recente uitgifte van mijn boek "Reizen door het echte Bali". Het hoogtepunt van deze vakantie was toch wel ons bezoek aan het project van High5Rehab in Lovina waar we getuige waren van de eerste stappen in het leven van een Balinees kind. Dit kind kon enkele maanden geleden nog niet lopen maar heeft na een operatie, revalidatie en fysiotherapie weer een kans op een beter leven gekregen. Een ander mooi moment was voor mij de reactie van mijn medereizigers toen "Docter Putu" helemaal uit Sidemen op haar brommertje naar Candidasa was komen rijden om ons daar te komen verassen met een massage. Gedurende drie weken hebben wij rond gereisd in het echte Bali. Deze weken zullen wij voortaan altijd meedragen als een mooie herinnering. De foto's die ik op mijn weblog hebt gezet zijn daarvan een tastbare getuige. Kees Smetsers

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie