keessmetsers.reismee.nl

Omstreeks 19 januari komt mijn boek "Reizen door het echte Bali" uit !

Sinds vandaag is mijn boek "Reizen door het echte Bali" voor 16,95 euro (exclusief verzendkosten) te koop op internet en bij de boekhandel. Ik heb het boek recent geschreven. Ik heb bij de uitgever zelf 100 boeken besteld en die probeer ik in eigen beheer te verkopen, eveneens voor 16,95 euro (exclusief verzendkosten). De opbrengst van het boek (15% via internet en boekhandel)(100% verkoop in eigen beheer) gaat naar de stichting High5Rehab die in Lovina op Bali een projekt heeft waar gehandicapte Balinese kinderen via operaties, revalidatie en fysiotherapie weer een kans krijgen op een betere toekomst. Het boek kan rechtstreeks bij mij besteld worden via smetserskees@hotmail.com en betaling van 16,95 euro (en eventueel 1,84 euro verzendkosten) op de speciaal door mij geopende bankrekening 1594.05.432. Namens alle kinderen van Bali bedankt voor uw bijdrage.

keer bekeken
reactie