keessmetsers.reismee.nl

Een heel bijzondere Bed and Breakfast in het lieflijke Oirschot (Zuidoost-Brabant)

Mijn moeder (86 jaar jong) heeft haar jeugdjaren doorgebracht in de mooie landelijke omgeving ten noordoosten van Oirschot (de straten Hedel, Kampsesteeg, Polsdonken etc.). Zij heeft al heel vaak verteld over de mooie momenten die ze daar met haar vriendinnen heeft beleefd in haar jonge jaren en daarom had ik besloten om met haar te gaan overnachten in het "Bed and Breakfast Donkhoeve" op het adres Polsdonken 2 in Oirschot. Het zijn twee heel bijzondere dagen geworden waarin mijn moeder even terug is gegaan in de tijd, mooie herinneringen kwamen weer naar boven...... Toen we 's morgens weer afscheid namen van Hanneke, onze gastvrouw, wilden we eigenlijk niet gaan, ze had ons echt in de watten gelegd...... Toen we vertrokken kreeg mijn moeder van Hanneke een lief bosje bloemen en dat moment heb ik op een foto vastgelegd. Een herinnering aan een lief mens en aan een heel mooi plekje van ons eigen Oirschot......

keer bekeken
reactie