keessmetsers.reismee.nl

Gasthof Gribelehof in Oostenrijk

Dit zijn een paar foto's van de vakantie die ik samen met Angela heb doorgebracht in Oostenrijk (juli 2010). Een heel bijzondere vakantie, mede doordat het verblijf in Gasthof Gribelehof herinneringen naar boven bracht aan mijn inmiddels overleden vader. Herinneringen die mij een goed gevoel gaven.......... Herinneringen aan momenten in Gasthof Gribelehof , 25 jaar geleden. Herinneringen die mijn hart verwarmen, zeker nu ik heb gezien dat de bijzondere sfeer van dit holletje en de warme gastvrijheid van het personeel het zelfde zijn gebleven...........

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie