keessmetsers.reismee.nl

Reizen door Bali met Ketut Giri Kumara (kortweg Ketut) als chauffeur : Ik ken geen betere manier om het echte Bali op een relaxte manier te ontdekken.

Dit zijn enkele een foto's van Ketut Giri Kumara, mijn vaste chauffeur op Bali. Een heel bijzondere Balinese man die in de afgelopen jaren een echte vriend van mij is geworden. Ik ben al 46 keer met hem door Bali gereisd en in al de jaren dat ik met hem reisde hebben we heel wat afgelachen, maar ook serieuze gesprekken gevoerd. Wat met Ketut kun je echt contact maken, ook over gevoelens. Hij is betrouwbaar en je kunt altijd op hem rekenen. Ik kan mij geen manier van reizen voorstellen die zo relaxt is als met het busje van Ketut door Bali te reizen. Het busje op de foto heeft Ketut kunnen kopen nadat zijn vrienden in Nederland geld bij elkaar gebracht hadden met de bedoeling Ketut te helpen bij zijn toekomstplannen. Ketut staat op dit moment voor een belangrijke beslissing in zijn leven. Hij heeft enkele jaren geleden een lieve Balinese vrouw ontmoet (Erni) en ze zijn echt verliefd op elkaar geworden. De "adat" van Bali vormt echter een struikelblok (zie mijn verhalen). Daarbij komt ook nog dat de vader van Ketut afgelopen augustus plotseling is overleden. Toch heb ik het sterke gevoel dat Erni en Ketut hun problemen zullen kunnen overwinnen en op niet al te lange termijn in het huwelijksbootje zullen stappen. Een droom van mij zou dan uitkomen...... Iedereen die met Ketut door Bali gaat reizen helpt hem een beetje bij de realisering van zijn toekomstplannen. Wanneer iemand zijn vakantie op Bali heel bijzonder wil maken en besluit om met Ketut het echte Bali te gaan ontdekken, dan zijn hier de gegevens van Ketut: De website van Ketut is: www.giribali.4-all.org Het emailadres van Ketut is: giri_bali05 @yahoo.com Het telefoonnummer van Ketut is: 08124650687

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie