keessmetsers.reismee.nl

Candidasa, de afsluiting van onze vakantie en tevens een hoogtepunt.

Kelapa Mas Bungalows heeft al jaren geleden mijn hart gestolen. De lieve eigenaren, het lieve personeel, de prachtige tuin, de sfeer van het kleine strandje, de grote schildpadden die zwemmen bij de golfbreker, alles maakt dit kleine bungalowpark tot een paradijs van liefde en vriendschap. Ik zal altijd blijven terugkeren naar deze unieke plek op Bali. Mijn zus Ria en mijn loopmaatje Antoinet hadden dit gevoel ook. Zij zullen het afscheidsdiner, dat ik gaf aan de eigenaren en het personeel niet snel vergeten. Het was een prachtige afsluiting van onze vakantie.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie