keessmetsers.reismee.nl

Valencia, een stad om verliefd op te worden...

Ik ben nu twee keer in Valencia geweest en ik moet zeggen dat deze stad mijn hart heeft gestolen. Het is echt een relaxte stad met een romantische sfeer, waar ik mij vanaf het begin heb thuis gevoeld. Deze keer was ik er met vier leuke vrouwen en een bijzonder doel, namelijk het mee doen aan het Wereldkampioenschap Halve Marathon. Ik had hoge verwachtingen van dit weekend, maar die zijn echt overtroffen. Dat heb ik vooral te danken aan de vier leuke vrouwen, maar ook aan Ann en Koen, de eigenaren van Casa Cosy, waar wij logeerden. Dankzij hun gastvrijheid en attente zorgzaamheid werd dit weekend een onvergetelijk feest.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie