keessmetsers.reismee.nl

De "Balirunners" hebben gisteren de laatste grote training gedaan voor de triathlon van Oirschot.

Gisteren heb ik samen met de andere "Bali-runners" (Piet van Oirschot, Antoinet Hems, Elia Deenen, Henk van den Oord, Johan Pijnenburg en Henk van Gerven) de generale repetitie gedaan voor de 1/4 triathlon van Het Groene Woud in Oirschot. Op 2 juli gaan we zwemmen, fietsen en rennen voor de kinderen op Bali die een beperking hebben en niet kunnen zwemmen, fietsen en rennen. We hebben gisteren de hele afstand geoefend en ze zijn er klaar voor. Op bijgaande foto's (klik op het menu "Foto's) ziet u hoe wij" één kilometer gezwommen hebben, veertig kilometer gefietst en tien kilometer hardgelopen. Het zal op 2 juli geen gemakkelijke opgave worden. Voor mij zeker niet, want ik hoop volgend jaar 70 jaar te worden en de jaren beginnen toch echt te tellen. Maar als ik samen met mijn vrienden van de "Balirunners" bezig ben, dan voel ik de sterke passie en motivatie die zij allemaal hebben. We doen het voor de kinderen op Bali , die onze hulp nodig hebben want zij willen ook zo graag kunnen zwemmen, fietsen en rennen. Die gedachte maakt ons sterk en ik weet zeker dat we allemaal op 2 juli de 1/4 triathlon zullen volbrengen. Ik hoop echt dat onze sponsoractie een succes zal worden en dat we op deze manier de kinderen kunnen helpen... Kees Smetsers "Bali-runner"

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie