keessmetsers.reismee.nl

Foto's van mijn vijftigste (!) vakantie op Bali.

Gisteren ben ik weer thuis gekomen na mijn vijftigste vakantie op Bali. Het waren weer twee heel bijzondere weken waarin ik een groot gedeelte van de dagen bezig ben geweest met het schrijven van mijn tweede boek over Bali. Dat zal de titel krijgen "Liefde in het echte Bali". Bij mijn vertrek hoopte ik in deze twee weken meer inzicht te krijgen in het gevoelsleven van de Balinezen. Dat is wonderbaarlijk gelukt. Het leek wel of alle Balinezen die ik tegenkwam zich voor mij openden. Dat is iets heel bijzonders want de mensen in het verre oosten hebben een gesloten karakter, tenminste dat dacht ik. Ik heb echt twee weken in een "flow" geleefd en er waren dagen bij dat ik 's avonds heel moe was van alle gebeurtenissen van die dag. Ik hoop dat over een paar maanden mijn boek wordt uit gegeven. Dat duurt dus nog even en daarom heb ik al vast wat foto\'s op deze site gezet zodat iedereen al vast even kan "voorproeven".

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie