keessmetsers.reismee.nl

De foto's van de bruiloft van Ketut en Erni op 4 april 2012 in Gubug op Bali.

Elke keer als ik naar Bali ga maak ik gebruik van de diensten van I Ketut Kumara Giri, mijn vaste chauffeur op Bali. Door de jaren heen is er tussen Ketut en Erni (zijn vriendin) en Angela en mij een vriendschap ontstaan die heel bijzonder is. Wij waren daarom heel blij dat Ketut en Erni ons uit hadden genodigd voor hun bruiloft op 4 april 2012 in het dorpje waar de ouders van Erni wonen, te weten Gubug, in de buurt van Tabanan op Bali. Erni en Ketut hebben jarenlang moeten wachten maar uiteindelijk hebben ze hun ouders kunnen overtuigen en konden ze hun liefde gaan bezegelen en aan een nieuwe toekomst beginnen. De dag van de bruiloft zullen we niet gauw vergeten. Het was een heel bijzondere gebeurtenis met veel rituelen, maar nog meer een dag met veel emoties. Voor Ketut was het mooi dat zijn hele familie aanwezig was. Het feit dat hij vanaf zijn huwelijksdag bij zijn eigen familie in Belimbing is "uitgeschreven" en bij de ouders van Erni is "ingeschreven" bracht bij hem dubbele gevoelens teweeg, dat zei hij ook tegen ons, Ketut is daar heel open in. De foto's die ik heb gemaakt kunnen deze emoties niet weergeven. Angela heeft mooiere foto's gemaakt dan ik en die zal ik later nog op deze weblog zetten. Kees Smetsers smetserskees@hotmail.com

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie