keessmetsers.reismee.nl

Op bezoek bij Marjanne en Putu in hun nieuwe huis in Lovina.

Tijdens mijn vakantie van november 2011 heb ik Lovina in het noorden van Bali weer aangedaan. Uiteraard heb ik daar het project van de Nederlandse stichting High5Rehab weer bezocht. Voor deze stichting heb ik mijn boek "Reizen door het echte Bali" geschreven waarvan de opbrengst naar genoemd project gaat. In Lovina ben ik ook op bezoek geweest bij Marjanne Oomen, de jonge vrouw uit Oirschot die als vrijwilligster actief is op het project van High5Rehab en samen met haar man Putu een nieuw huis heeft gebouwd waarin zij samen aan een mooie toekomst gaan bouwen. Marjanne en Putu brachten mij ook naar de ouders van Putu die heel dicht bij hen in de buurt wonen. Dat werd een ontroerend bezoek waarbij mijn hart brak toen ik zag hoeveel pijn het kleine moedertje van Putu had vanwege haar gebroken heup. Ik heb aan Marjanne en Putu beloofd dat ik ga proberen om genoeg geld bij elkaar te krijgen voor de operatie die haar van haar pijn kan verlossen.

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie