keessmetsers.reismee.nl

Bali november 2011: Het bezoek aan de ouders van Ketut en Erni in Belimbing en Tabanan.

Ketut, mijn vriend en chauffeur op Bali, ken ik al jarenlang. Samen hebben we lief en leed gedeeld. Soms was mijn partner Angela er bij, soms was ik alleen. Tijdens mijn vakantie in november 2011 heb ik op één dag zowel de ouders van Erni (in een dorpje bij Tabanan) als de ouders van Ketut (in Belimbing) bezocht. Het werd een heel bijzondere dag die de vriendschapsband die ik heb met Erni en Ketut nog steviger heeft gemaakt. Bij beide families werd ik hartelijk ontvangen. Het was heel mooi om te zien hoe Erni en Ketut zijn geaccepteerd door de beide (aanstaande) schoonouders. Ik hoop echt dat hun liefde ooit eens bevestigd zal worden door een huwelijk. Een droom van mij zou dan uitkomen.....

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie