keessmetsers.reismee.nl

Kelapa Mas Bungalows in Candidasa (Bali).

Op dit reisblog is een verhaal van mij te vinden, waarin het bungalowpark Kelapa Mas Bungalows in Candidasa wordt genoemd. Dit bungalowpark is een van mijn favoriete logeeradressen op Bali. Toen ik het betreffende verhaal schreef was Kelapa Mas Bungalows nog een bungalowpark zonder zwembad en met bungalows die eenvoudig waren. Inmiddels is er echter een heel mooi nieuw zwembad aangelegd en zijn de kamers gerenoveerd.

Wat gebleven is , dat is de werkelijk prachtige tuin en de unieke Balinese sfeer van dit kleine bungalowpark. Ik ben hier al ontelbare malen geweest en elke keer was ik onder de indruk door de liefdevolle manier, waarop de eigenaar (Komang Sudana) , diens vrouw en het personeel mij in de watten legden , als ware ik hun eigen zoon. 

Onvergetelijk blijft altijd de zonsondergang aan het kleine intieme strandje bij Kelapa Mas Bungalows. Als de zon onder gaat boven de bergen van Padangbai en in de verte het eiland Lembongan langzaam verdwijnt in de avondschemer, dan voel ik mij daar intens gelukkig en is er totale rust bij mij. Ik durf Kelapa Mas Bungalows daarom met een gerust hart aan te bevelen bij iedereen, die op zoek is naar het echte Bali. Candidasa is geen leuk dorp, want het is eigenlijk niet meer dan een drukke straat langs de zee, maar de sfeer in Kelapa Mas maakt alles goed. Iedereen, die naar dit bungalowpark gaat, zal er geen spijt van hebben.

De contactgegevens van Kelapa Mas Bungalows zijn te vinden op mijn website www.hartvanbali.nl en in het verhaal "contactgegevens logeeradressen op Bali" op deze reisblog.

Kees Smetsers


Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!