keessmetsers.reismee.nl

Naar Bali: Deze keer wordt het heel bijzonder.

Dag allemaal,

Aanstaande zondag vertrek ik voor de 45e keer naar Bali. Deze keer wordt het een héél bijzondere reis. Waarom is dat zo ? Als jullie de komende weken 'met mij mee reizen' via mijn reisweblog www.keessmetsers.reismee.nl dan zullen jullie ervaren waarom.

Er is zoveel gebeurd in de afgelopen weken. Dat heeft te maken met de uitgifte van mijn boek 'Reizen door het échte Bali' dat ik recent geschreven heb en waaraan ik een goed doel heb verbonden, namelijk het project van de stichting High5Rehab in Lovina op Bali.

Het zijn voor mij emotionele weken geweest met héél bijzondere gebeurtenissen. Ik denk dat dit tijdens onze vakantie op Bali verder zal gaan. 'Onze', daar bedoel ik mee Angela, Nol, José, Erna, Jan en mijzelf. Ikben heel nieuwsgieringhoe mijn medereizigers Bali zullen gaan ervaren. Daar ga ik regelmatig verslag van uit brengen.

Hier is ons reisschema:

28/2 -1/3: Cempaka Bali Guesthouse in Kuta (nederlands consulaat)

1/3 -4/3: Klub Kokos Bungalows in Ubud

4/3 - 6/3: Cempaka Belimbing in Belimbing

6/3 - 8/3: Taman Lily's in Lovina

8/3 - 11/3: Uma Agung Bungalows in Sidemen

11/3 - 13/3: Puri Rai Hotel Padangbai

13/3 - 16/3: Kelapa Mas Bungalows in Candidasa

16/3 - 17/3: Cempaka Bali Guesthouse in Kuta

Tot over drie weken !

Kees Smetsers

Reacties

Reacties

Ria

Hele fijne vakantie Kees. Genbiet ervan.....

frans

Je gaat weer een aantal mensen een onvergetelijke vakantie bezorgen en daar ga je naast het genieten samen met Angela, ook intens van genieten. Zowel Marianne en ik wensen je een hele fijne vakantie toe met goede heen-en terugvlucht. Ik ben trots op wat je doet.....!

J.H.Warnars (SR)

Hele goede reis en geniet er van. Wij zijn net geweest maar denken volgend jaar toch er weer heen tegaan.
Groetjes van J.H.Warnars.

Ferry Latuheru

Hallo Kees,
Leuk dat je weer naar Bali kunt gaan.
Vorig jaar october ben ik daar in Kelapamas
3 weken geweest om uit te rusten.Daarna 7 dagen
Kualalumpur.Ik wens je een prettige reis en
een fijne vakantie toe.Groeten Ferry

Iwan

Hee Kees!

Eindelijk weer naar je tweede thuis. Via deze pagina hoop ik de komende tijd met je mee te reizen.

Bersenang-senang dan menikmatinya.

Iwan

Jeannette en Cor Boon

Hallo Kees en Angela,
Namens ons een hele fijne reis en geniet van al dat moois op Bali. Zou je Ketut de groeten van ons willen doen, en zeg hem dat wij zeker nog een keer terug komen. Zie jullie na terugkomst

Raymond en Jeroen

Hallo Kees,

Wij zijn net terug van bali en hebben dankzij jouw boekje op een aantal fantastische adressen verbleven. (Sideman en Belimbing) Heel veel dank voor de tips en een fijne reis verder!

ria wim

sorrij dat ik wat laat reageer.

in gedachten zie ik jullie genieten.
ik weet dat jij daar met plezier voor hebt gezorgd.
ik kan het weten,ook door jou hebben wij ooit ,
zo,n fantastische tijd op balie gehad
wij zijn trots zo,n broer te hebben!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!