keessmetsers.reismee.nl

Een Bali Runner probeert via zijn boek drie kinderen een betere toekomst te geven

Ik ben dit jaar 70 jaar geworden. Ik heb geprobeerd deze mijlpaal extra glans gegeven door het lopen van de hele marathon van Tilburg en de uitgifte van mijn vierde boek over het eiland Bali. Via dit boek probeer ik drie kinderen met een orthopedisch behandelbare beperking, die op Bali of Sumatra geholpen zullen worden, een betere toekomst te geven. Ik heb zelf 300 exemplaren ingekocht bij de uitgeverij, die mijn boek heeft gedrukt. Ik verkoop het boek voor 16,95 euro en van dat bedrag gaat 10,00 euro naar het goede doel. Bestellen is mogelijk via een email aan smetserskees@hotmail.com , met het adres waar het boek afgeleverd moet worden. Betaling hoeft pas na ontvangst van het boek. Helpt u mij mee ? Kees Smetsers

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie